fbpx
Milon Cirkel 2018-08-31T18:28:19+00:00

Milon Cirkel

35 MINUTEN TRAINING

DE MILON CIRKEL IS SNELLER – JOUW COMPLETE WORK-OUT IN SLECHTS 35 MINUTEN

WERK, GEZIN, SOCIALE VERPLICHTINGEN… WE HEBBEN HET ALLEMAAL ERG DRUK. DUS ONDANKS DAT WE WETEN DAT BEWEGEN EEN MUST IS, KOMT HET ER NIET ALTIJD VAN.

DAN IS HET GOED TE WETEN DAT JE OP DE MILON CIRKEL EEN COMPLETE WORK-OUT DOET VOOR JE HELE LICHAAM IN SLECHTS 35 MINUTEN. IN EEN AFWISSELENDE WORK-OUT OP VOLAUTOMATISCHE TOESTELLEN TRAIN JE JE SPIEREN ÉN CONDITIE OP EEN VEILIGE EN ZEER EFFECTIEVE MANIER. JE TRAINT WANNEER JE WIL EN BENT 35 MINUTEN LATER WEER KLAAR. TWEE TRAININGEN PER WEEK ZIJN VOLDOENDE.

DE MILON CIRKEL IS EEN COMPLETE TRAINING – ZOWEL SPIERKRACHT ALS CONDITIE

IN DE MILON CIRKEL TRAIN JE DE ZES GROTE SPIERGROEPEN EN WISSEL JE DAT AF MET CARDIOTRAINING. OP DE SPIERVERSTERKENDE OEFENINGEN TRAIN JE STEEDS 1 MINUUT. OP DE CARDIO-OEFENINGEN TRAIN JE 4 MINUTEN. DE WISSELTIJD IS STEEDS 30 SECONDEN. JE TRAINING IS DUS ZEER AFWISSELEND EN ZEER COMPLEET.

DE MILON CIRKEL – IN SLECHTS 35 MINUTEN ZEER EFFECTIEF

Kan je in slechts 35 minuten hard genoeg trainen? Absoluut! We durven zelfs te stellen dat een training op de Milon Cirkel effectiever is dan op traditionele toestellen. Waarom?

  • Door de korte wisseltijden blijft je hartslag hoog en ben je dus continue je uithoudingsvermogen aan het trainen
  • Door de verhoogde weerstand in de excentrische trainingsfase is iedere beweging tot wel 30% effectiever dan traditionele spiertraining met gewichten
  • ​Je Milon Cirkel coach zorgt dat je iedere keer het maximale uit je training haalt

DE MILON CIRKEL IS EFFECTIEVER – WEL 30% EFFECTIEVER DAN TRADITIONELE TRAINING

IN SLECHTS 35 MINUTEN 30% EFFECTIEVER TRAINEN DAN OP TRADITIONELE TOESTELLEN? JAZEKER. DAT KOMT MET NAME DOOR DE VERHOOGDE EXCENTRISCHE WEERSTAND. HET IS EEN BEETJE EEN TECHNISCH VERHAAL, MAAR WEL ZEER INTERESSANT. ONZE SPIEREN ZIJN STERKER ALS ZE ZICH VERLENGEN, DAN WANNEER ZE ZICH VERKORTEN. BIJ IEDERE BEWEGING MOETEN SPIEREN ZICH ZOWEL VERLENGEN ALS VERKORTEN.

BIJVOORBEELD ALS WE SIT-UPS MAKEN OM ONZE BUIKSPIEREN TE TRAINEN. ALS WE ONS BOVENLICHAAM OMHOOG BRENGEN, VERKORTEN ONZE BUIKSPIEREN. LATEN WE ONS BOVENLICHAAM WEER ZAKKEN, VERLENGEN ONZE BUIKSPIEREN WEER. IN DIE TWEEDE FASE ZIJN ONZE SPIEREN ZO’N 60% STERKER. DUS EIGENLIJK ZOUDEN WE EXTRA WEERSTAND MOETEN KRIJGEN ALS WE WEER NAAR BENEDEN BEWEGEN. DAT DOEN DE MILON CIRKEL TOESTELLEN. NIET ALLEEN MET DE BUIKSPIEREN, MAAR MET ALLE SPIERGROEPEN.

EERSTE MET 30%, DAARNA GAAN WE HOGER. OP DIE MANIER TRAIN JE ALLE SPIERGROEPEN TOT WEL 30% EFFECTIEVER DAN OP TRADITIONELE TOESTELLEN. EN DAT IN SLECHTS 35 MINUTEN.